Psychosocial歌词翻译

I did my time, and I want out
so abusive,fate
It doesn't cut,
The soul is not so vibrant
The reckoning, the sickening
我虚耗光阴,想跳出怪圈,
令人耻笑的是,
宿命如鬼魅,阴魂不散。
负罪、糜烂的灵魂,
已令我如同行尸走肉般。
Back at you, subversion
Pseudo-sacred with scared perversion
Go drill your gasses,
Go dig your graves
Then fill your mouth
With all the money you will save
毁灭紧随其后,
畏惧出格而包装出来的假道义,
见缝插针,
掘地三尺,
敛尽你财,
叫你哑巴吃黄连。
Sinking in, getting smaller again
undone, it has begun
I'm not the only one
无底洞般,你更卑微如蚁,
还未够呢,这不过是伊始,
我不是唯一忍受这些的人。
And the rain will kill us all,
Throw ourselves against the wall
But no one else can see,
The preservation of the martyr in me
晚雨降临之时,无人幸免,
扼杀更多选民,延迟审判,
无人可以意识到,
我所做出的牺牲。
Psychosocial, psychosocial, psychosocial
Psychosocial, psychosocial, psychosocial
按部就班、循规蹈矩、墨守成规,
按部就班、循规蹈矩、墨守成规,
Oh, there are cracks, in the road we lay
from where the devil fell
The secrets have gone mad!
This is nothing new,
But would we kill it all?
fate was all we had
Who needs another mess?
自恶魔坠世,人类诞生时,
原罪便已存在,
秘密早已大白天下!
可我们能推翻一切吗?
我们背负着宿命,
谁愿意再生事端?
We could start over
Just look me in the eyes
And say I'm wrong
Now there's only emptiness,
But a message to bring
I think we're done
I'm not the only one!
也非无解,
只需与我对视,
并承认错误。
凡尘只剩虚无,
但已蕴涵新机。
我想我们已完成,
我不是唯一获悉这点的人!
And the rain will kill us all,
Throw ourselves against the wall
But no one else can see,
The preservation of the martyr in me
晚雨降临之时,无人幸免,
扼杀更多选民,延迟审判,
无人可以意识到,
我所做出的牺牲。
Psychosocial, psychosocial, psychosocial
Psychosocial, psychosocial, psychosocial
按部就班、循规蹈矩、墨守成规,
按部就班、循规蹈矩、墨守成规,
The limits of the day!,
The limits of the day!,
The limits of the day!,
The limits of the day!!
末日将至!
末日将至!
末日将至!
末日将至!!
Fake and defenseless lie,
I tried to tell you first,
Your hurtful lies are given out,
Can't stop the killing idea,
If it's hunting season,
Is this what you want?,
I'm not the only one!
虚假、不堪一击的谎言,
我企图先唤醒你的理智,
而你嗜血成性,
传播开所谓的“福音”。
假如不必守斋,
你欲大开杀戒?
我不是唯一看破这点的人!
And the rain will kill us all,
Throw ourselves against the wall
But no one else can see,
The preservation of the martyr in me
晚雨降临之时,无人幸免,
扼杀更多选民,延迟审判,
无人可以意识到,
我所做出的牺牲。
And the rain will kill us all,
Throw ourselves against the wall
But no one else can see,
The preservation of the martyr in me.
晚雨降临之时,无人幸免,
扼杀更多选民,延迟审判,
无人可以意识到,
我所做出的牺牲。
The limits of the day!,
The limits of the day!
末日将至!
末日将至!

评论

© sgrhgyt | Powered by LOFTER