We Exist 中文歌词


边翻译歌词,边忍不住哭。


"We Exist"


Walking around head full of sound

Acting like we don't exist

Walk in a room stare out through you

Talking like we don't exist

四处徘徊,满脑杂音

各行其事,仿佛我们形同虚设

走进屋中,被人打量

议论纷纷,仿佛我们不在场


But we exist

但我们存在


Daddy it's true, I'm different from you

But tell me why they treat me like this?

You turn away, what could I say

Not the first betrayed by a kiss

爸爸,这是真的,我与你不同

但能否告诉我,为何他们要这样对我?

你转身离开,我还能说什么呢

我也不是第一次被所爱之人背叛了


Maybe it's true

They're staring at you

When you walk in a room

也许这是真的

当你走进屋里时

他们都在对你品头论足


Turn on us fine

Stare if you like

Or just let us through

Just let us through

谩骂攻击我们,没关系

你喜欢的话,也可以对我们指手画脚

或者,就只是承认我们

接纳我们进入你们的世界


Down on your knees

Begging us please

Praying that we don't exist

跪下你的双膝

替我们向上帝祈求宽恕

祈求一切都不曾发生


Daddy it's fine, I'm used to them now

But tell me why they treat me like this?

Is it because we do it like this?

爸爸,没事的,我现在已经习惯了那些人

但你能否告诉我,为何他们要这样对我?

只因为我们像这样坦诚了自我?


Maybe it's true

They're staring at you

When you walk in a room

也许这是真的

当你走进屋里时

他们都在对你品头论足


Turn on us fine

Stare if you like

Or just let us through

Just let us through

谩骂攻击我们,没关系

你喜欢的话,也可以对我们指手画脚

或者,就只是承认我们

接纳我们进入你们的世界


Let them stare

Let them stare

That's all right with you

就让那些人看个够吧

让他们看个够

只要有你陪伴,一切会好起来


But lose myself

If it turn away from you

但假如失去了你的支持

我会迷失了自己


Daddy told him to wait

Mother, I'm so scared

But will you watch us drown?

You know that they will

爸爸,告诉他再等会

妈妈,我真的很害怕

但难道你们会就手旁观,眼睁睁看着我们被击垮吗?

你们清楚,那些人什么都做得出


You know that we're young

You know that we're confused

But will you watch us drown?

What are you so afraid to lose?

你们知道,我们还很年轻

你们明白,我们还很迷惑

但难道你们会就手旁观,眼睁睁看着我们被击垮吗?

你们到底在害怕失去什么?


Down on their knees

Begging us please

Praying that we don't exist

那些人屈膝跪下

替我们向上帝祈求宽恕

祈求一切都不曾发生


We exist

但我们仍存在


评论 ( 3 )
热度 ( 3 )

© sgrhgyt | Powered by LOFTER